The Basic Principles Of طراحی وب سایت

Wiki Article

دلیلش هم اینه که این المنتورها دارای کدهایی هستند که باعث بالا رفتن سرعت لود سایت میشه !

پاسخ به سوال طراحی سایت چیست ساده به نظر می رسد، بله درست است اگر بخواهید به صورت گذرا به این سوال پاسخ دهید پاسخ ساده ای خواهد داشت، در ادامه تعریف ویکی پدیا از طراحی وب را قرار دادیم:

رضایت مشتری مهمترین هدف مجموعه ماست. و این اطمینان را میدهیم کسب و کار شما در هر وسعتی که فعالیت میکند، کوچک یا بزرگ ، پیشرفت بسیار چشمگیری در آینده ای نزدیک خواهد داشت.

یک وب‌سایت پویا وب‌سایتی است که به‌طور مرتب تغییر می‌کند و خواننده را به طرق مختلف درگیر می‌کند. این امر به بازدیدکننده می‌فهماند که محصول، خدمات و حتی برند شما در دنیای کسب‌وکار فعال و در حال حفظ است.

بعد از اینکه در مرحله طراحی وایر فریم محل قرار گیری عناصر سایت مشخص شد حال نوبت به طراحی گرافیک سایت می رسد. منظور از طراحی گرافیک سایت این است که با استفاده از نرم افزار های مخصوص این کار به طراحی وایر فریم رنگ و لعاب داده و با توجه به نوع کسب و کار اینترنتی که قرار است با سایت راه اندازی شود رنگ بندی و گرافیک سایت طراحی می شود.

اما پشتیبانی های مرتبط با پیاده سازی امکانات جدید ، تغییرات گرافیکی و... ، طی جلسات و توافقات صورت گرفته بین مشتری و شرکت، طبق زمان و هزینه اعلام شده صورت می گیرد.

هزینه طراحی سایت نیز همچون زمان تحویل پروژه به عوامل گوناگونی ارتباط دارد.

در طراحی وب سایت اختصاصی نکات فراوانی را ما رعایت میکنیم. چرا که همانطور در بخش های بالا عنوان شد شما برآورد آنلاین هزینه طراحی سایت بیشتری را پرداخت میکنید. طراحی وب سایت و باید یک تفاوتی بین این دو نوع برنامه نویسی وجود داشته باشد. در پایین همین بخش به صورت اختصار نکاتی را عنوان میکنیم. که میتواند شامل موارد زیر باشد.

تا گامی بلند در تجارت شما باشد. در کنار بهینه سازی موتورهای جستجوگر باید به بازاریابی دیجیتالی در جنبه های دیگر بپردازید. تا بتوانید علاوه بر دیده شدن در نتایج جستجو بتوانید نرخ تبدیل را نیز بالا ببرید. نرخ ترافیک و نرخ تبدیل باید در یک راستا و هر دو بالا باشند.

لازم به ذکر است هزینه طراحی ها بسته به آیتم های تخصصی که میخواهید به سایت اضافه کنید متغیر است. و این مسئله از تعرفه طراحی سایت برای ما طراحی وب سایت مهم تر است که شما باید زمان کافی برای این کار را در اختیار ما قرار دهید.

شما می توانید همه ی مراحل ساخت وب استارتاپ خود را به تیم کاربلد ما بسپارید تا بتوانید در کوتاهترین مدت زمان از اهمیت و مزیت آن استفاده کنید.

جلب توجه از طریق سایت از اصلی ترین اهمیت طراحی وب استارت آپ در نظر گرفته می شود. برای اینکه بتوانید در این مسیر موفق شوید باید اصول لازم برای طراحی سایت را جدی بگیرید. ما بهترین سایت استارت آپ را برای شما طراحی خواهیم کرد.

اگر چه سایتهای وردپرسی و یا قالب های آماده از نظر هزینه و زمان راه اندازی بسیار ارزانتر از اختصاصی است ، با اینحال باید درنظر بگیرید که این نوع سایتها به دلیل ضعف های امنیتی امکان هک شدن بالایی دارند که این مورد در سایتهای اختصاصی تقریباً غیر ممکن است. همچنین با بروز شدن افزونه های قالب شما، باید هزینه ای جداگانه بابت بروزکردن آنها و نصب دوباره قالب خود پرداخت کنید. طبیعتاً برای اینکار هم به یک تیم فنی با حقوقی حداقلی برای پشتیبانی از سایت و رفع این ایرادات نیاز دارید، درصورتیکه سایتهای اختصاصی با یک بار پیاده سازی میتوانند کلیه نیازهای شما را برطرف کرده و نیازی به بروزرسانی ندارند.

سایت های داینامیک پویا هستند و در طراحی سایت های داینامیک هر دو بخش فرانت اند و بک اند برنامه نویسی می شوند. در سایت های داینامیک برنامه نویس بک اند وظیفه پویا سازی وب سایت را بر عهده دارد و با استفاده از کدهای سمت سرور اسکریپتی را طراحی می کند که سایت به صورت کامل پویا باشد.

Report this wiki page